Lite av en hat dag, men det struntar jag i

Jag känner mig som ett miffo...
Trash, skabb, äcklig, motbjudande...
Inte kul och känna så om sig själv..
Jag har fått en sån där massiv acneinvasion igen, har slitet urfärgat hår och ser allmänt ful ut i mina egna ögon.
Så snart ska jag pyssla om mig själv lite har jag bestämt och så ska jag storstäda lägenheten, för ikväll blir det singstar här hemma hos mig med syrran och tjejerna och Nicke blir väl med på ett hörn också om han vill =)
Så nu ska jag sluta klaga på allt och lyssna lite på bra musik som skingrar tankar, innan jag sätter igång med allting...
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0