Känslostorm

Fif*n, den här dagens början har kännts som en dröm....
Den har vart helt konstig och overklig kan jag säga.
Jag har haft en så stor känslostorm som bara flög på mig och drog ner mig totalt...
Började med att jag var på ett sjuhelsikes humör, svor kastade saker och var helt galen inombords.
Det är ett rent under att jag inte skadade mig mer än ett sår på fingret så som jag härjade runt.
Sen så blev jag helt likgiltig som en slags zombie på autopilot och gick runt så ett tag och bara kände mig helt off....
Så gick det sedan över till gråt och jag låste in mig i badrummet och grät och grät samtidigt som jag hade någon form av mild panikångest attack...
Nu för tillfället känner jag mig sådär.
Är helt makalöst trött efter allt detta, trotts att jag ändå sovit föör mycket redan.
Jag vet inte vad det är med mig, känns som att jag går igenom någon slags förändring, antingen mot det bättre el det sämre.
Jag kan faktist inte avgöra just nu.
Ska iaf till min läkare på måndag, då jag ska fråga om byte av medecin och se vad vi kommer fram till och om det isfall blir någon skillnad.
Ska även äntligen tebax till min terapi, det också på måndag.
Behöver det nu mer än någonsin känns det som..
För känslan jag har nu är att jag orkar fan inte mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0