Hungern river min vargabuk....

Nä, nu ska jag inte överdriva, men jag sitter faktist och grubblar lite för jag är hungrig och jag har ett tomt kylskåp och frys och är plakat på pengar, äger endast en 5:a =).
Det har vart  tomt ganska länge nu, men jag har fantiserat och kokat ihop av dom ynka ingredienser jag har haft plus att jag fått lite käk från snällaste mamma också, så så jag har hankat mig fram hittils iaf men nu finns det verkligen ingenting kvar (förutom lite coca cola, mjölk, soya ) =S
Jag ska dock fråga min papi om jag kan få låna en liten slant av honom så jag kan köpa hem  billig konservmat och sånt där, så att jag klarar mig tills den 25:e iaf.

Gaah, jag hatar att be om pengar, men vad ska jag göra, "svälta"?
Men det ordnar sig nog, jag orkar inte lägga så mycket tankekraft och energi på det just nu, bara onödigt...
Jag dricker lite mera vatten och sjunger med i musiken och låtsas att jag mår massa bra, så kanske jag kan lura hjärnan =)
Posetiv tankekraft ska tydligen kunna göra det, jag ger det ett försök.
Dessutom så finns det ju dom som har det värre.

Ha en braa dag allesammans!

Kraaaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0