Maoam godis = SNUSK!?

Ja, jag har länge funderat på denna fråga som jag  tänker ställa nu, här i min blogg.
(Och ja, det är en sån där grej man bara kan upptäcka och komma på om man har tråkigt en dag och bara råkar lägga märket till det där lilla extra, men som faktist är en sån där sak som folk faktist vill ha svar på)....

Och den lyder:

Är det någon som kan säga hur f*n designern som gjorde de nuvarande godispapperna till Maoam egentligen tänkte när han kom fram till resultatet
?

För saningen är, att det är rätt snuskigt tema om man tar sig en närmare titt på de färglada papperna.

Så någon mer än jag som upptäckt hur perversa illustrationerna faktist är?

Och detta godis ska vända sig främst till barn....!?
Fast jag tror egentligen inte att barn tänker samma som oss vuxna när dom ser förpackningarna, men ändå man vet ju aldrig.
Jag själv fick mig då hur som helst ett hejdundrande gott skratt när jag upptäckte detta "fenomen" första gången.
Jag trodde till en början att det bara var en slump, att ett av godispapperna såg lite småperverst ut, men ack nej så fel jag hadde.
Jag började så småningom granska varenda ett av dom och märkte till min förvåning att det nästa blev värre o värre för varje smak jag gick igenom..

Det kanske borde lanseras som ett "vuxengodis" istället, eller vad säger ni? ;P




(bilderna är klickbara)





Kommentarer
Bloggarmaja

hahahah !

2010-05-08 @ 10:44:49
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0