Cola Kick och spökprogram



Att dricka coca-cola halv tolv på kvällen är väl inte det smartaste jag gjort kan jag nog lugnt säga...
Så jag lär väl bli vaken ett bra tag till kan jag tänka mig , sova i samband med koffein i kroppen är inte lätt.

Sitter iaf och kollar på ett program på tv4+ nu "Sensing Murder" heter det.
Gamla olösta brott och mordgåtor tas upp igen och försöker lösas med hjälp av Medium, eller medier kanke det heter.
Väldigt spännande och intressant, jag är ju intresserad av sånt där så passar bra i brist på annat.
Får väl se om dom kommer fram till något vettigt eller om det är bluff, man ska väl ta sånna där program med en nypa salt kanske, man hur som helt så är det ändå ganska spännande iaf.
Såg nyss att dom kommer sända "spökrelaterade" program hela natten så jag lär väl fastnar här nu.
Blir väl drömma mardrömmar i natt igen då, haha.
But hey,im used to it.

Imorrn kommer min pappa hit till falun och jag ska bli firad på födelsedagen av familjen, fyller ju inte år förens på Tisdag, men jag har en del att göra då, så födelsedagsfirandet flyttades tills imorrn.
Jag ska få en ny tv i present, eller ny och ny, en begagnad men den blir ju ny för mig.
Blir sketbra det, då min nuvarande är kass och lever sitt eget liv.
Så morgondagen ser jag fram emot, hoppas på fint väder också ^^

Sussa Sött i natt Kompisar!


Kommentarer
Jack of All Trades

Hey you.

Snubblade förbi såhär på morgonkvisten.

Och nu när jag har läst ditt senaste inlägg så passar det sig nog med ett GRATTIS! även om det är i förskott.

Hoppas att det blir en trevlig dag både måndag och tisdag.

hugs //J. Trades

2010-04-12 @ 07:10:43
Cattis

GRATTIS syrran på födelsedagen idag!! puss

2010-04-13 @ 01:01:18
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0