Lågare än Glocalnet...

Fy vikken dag!
Jag är så låg så låg.
Vaknade för det första vid halv tre idag, efter en natt av helt sjuka drömmar och annat, orkar inte berätta allt för det var helt urflippat.... Speciellt drömmarna.
Men jag skar bland annat upp 2 fingrar mitt i natten på en pall som står brevid sängen som hade en spik i sig som stack ut, när jag skulle viffta bort Pixiie som var mega dryyg och höll på att bita och riva mig på armen.
Sen har jag vaknat ett antal gånger av tågen som åker förbi här utanför Nicke på Järnet, och det låter så inåt helevete mycket (ursäkta språket) speciellt när man har fönstret öppet, som vi måste ha för att det blir så instängt i sovrummet annars...
Och nu sitter jag alltså här och känner mig så låg och nedstämd!!
Vill juh må bra och ha ork, få saker gjorda.
Men jag känner mig handlingförlamad =(
Har bara lust att gå och lägga mig igen.
Hade tänkt att ha roligt i helgen och gå ner på nya krogen också, men det blev juh inget...
Bläää!!!
Detta är ett riktigt klagoinlägg, men det är valfritt att läsa.
Jag skriver mest för att få ut det och rensa mig lite.

Ingen tvätt tid fanns det förens på tisdag heller, jag som verkligen är behov av tvätttid NU!
Det är så typiskt, det brukar annars alltid finnas tid, men när man väl behöver det som mest så är det givetvis fullbokat.
Köpt fel tvättmedel har jag gjort också såg jag idag, köpte för vit tvätt när jag skulle ha för kulörtvätt...

Tror jag ska lägga mig på spikmattan som jag lånat av mamma, en stund nu.
Var ett tag sen jag använde den och det brukar bli lite bättre.
Får hoppas på resultat denna gång också.

Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0