-Let´s dance it´s Saturday-

Hej hopp!

ikväll blir det party, inflyttningsfest hos Elin som har flyttat till stan och som jag förövrigt inte har träffat på väldigt länge.
Sen blir det utgång, gaykväll med Cattis och Rick lutar det mest åt..
Men jag måste se till och komma i party stämmning, är så trött och seg plus att jag har mega ont i kroppen som jag tror är osakat av min helvetesfärd från ica maxi igårkväll med en 1000 kg ryggsäck på ryggen, tung kasse i ena handen och en hund i den andra.
Ryggen tog stryck som fan och jag badade i svett när jag var framme hos nicke..
Men men, jag kan ju vara stolt över att jag gjorde det helt utan hjälp iaf och utan att klaga en ända gång efter vägen ^^
Så snart får det nog bli att lyssna på massa nice party musik på spotify att digga och sjunga med till så man kommer i rätt mood te kvällen alltså..
Har köpt 2 saker som jag inte har smakat förut. Martini Bianco och Pisang Ambon,Guarana/Lime som jag ska blanda drinkar på.
Det ska bli kul att unna sig något annat än, cider, öl eller vin som jag annars brukar dricka.
Pisangen är härligt blå-lila så det blir nog fina drinkar på den =)




Jag har lite krångel med vad jag ska ha på mig ikväll, har ju inte så mycket "fin kläder" här hos nicke just nu, så jag tror jag få ta min vita klänningen med svarta prickar på denna gången med. Jag älskar den klänningen, men det är ju roligare om man kan variera.
Funderade ett tag på om jag skulle ha min svarta, snygga korsett och varta långkjolen, men det känns kanske lite för uppklätt så jag vet inte..
Vi får väl se vad det blir.



Nu ska jag myssa lite mer med min Pixiie och sen ska jag börja göra mig klar för kvällen.

Ha en bra lördag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0