-Pax Porta Nova-

Jag har en sån cool ideé till halloween  som jag vill slå igenom.
Eller det var Nicke som kom på den, men jag som verkligen vill göra det...
Skulle vara så coolt!
Men det kräver att jag kan få en trä eka transpoterad till tiskensjön och jag vet inte hur jag ska få tag på någon...
Men jag vill, jag vill!!!!
Nån som har lust att hjälpa mig??
Jag kan se det framför mig, vikken cool grej det skulle kunna bli, lite av ett "jippo".
Men jag får väl snoka vidare och grunna lite mer på det så får man väl se om det blir av...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0