När Pixiie badade....

Haha, hittade ett par bilder som nicke fotade för ett par veckor sedan när vi badade pixiie.
Har faktist aldrig vart med om en coolare katt än henne när det gäller vatten, hon är jättenyfiken och det går väldigt bra att tvätta henne om man jämför med andra kissar...
Förutom när hon kommer upp ur vattnet och ser ut som en nyfödd kalv, då skäms hon och vill bara springa och gömma sig...
Här kommer iaf bilderna, dom är lite små humoristiska.




En nybadad pixiie, och jag är minst lika blöt på tröjan ^^





Här var hon lite små pissed of när hon skulle bli inlindad i handuken.






Men lite mysigt var det nog ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0