Mina fötter luktar fotsvett....

Tänkte göra en liten lista här och nu, som sammanfattar några av sakerna som hänt de senaste dagarna...


  • Färgat i röd hårfärg i mitt hår (var dock bara min blonda utväxt som blev röd)
  • Bildterapi
  • Ramlat med cyckeln, slog mig lite och skämdes (var dock mörkt ute och förhoppningsvis ingen som såg min klantighet)
  • Ätit tacos helt i min ensamhet, fast pixiie var med på ett hörn =)
  • Fått inflammation i stortån (attans vad ont det gör)
  • Vart på möte om praktiken
  • Soviiit

Jepps, kommer inte på något mer att skriva dit så den får duga sådär.
Ja, igår var jag då som sagt på arenan med ung utveckling och min soc handlläggare och pratade praktik.
Så nu är det bästämt att jag ska börja med det 4 tim, en dag i veckan.
Blir på Tisdagar 15.30-18.30
Skitbra tid tycker jag, eftersom jag inte är en morgonmänniska så passar det nog bäst att jag är där på eftermiddagen/kvällen.
Börjar nästa vecka, så det ska bli spännande och kul att vara tebax.
Var jättekul och träffa Tina igen (hon som jag ska ha praktiken hos där) hon är så snäll och dom var alla så glada att jag skulle komma tebax igen.
Det känns bra att få feedback och veta att man är uppskattad, det gör mycket för ett dåligt självförtroende/självkänsla..



Nu sitter jag här och trycker i mig massa te ^^
Är inne på 3:e koppen nu, är mest för att jag ska hålla mig vaken.
Tänkte nämligen försöka vara vaken i natt, för jag har sovit hela dagen idag så jag vill försöka vända tebax det igen till lite mer normala sovtider.
Tog Atarax igår på morgonen för att jag kände mig lite instabil och uppjagad och dom gör ju en väldigt dåsig/trött så jag däckade när jag kom hem från mötet igår och sen dess har jag typ sovit tills nu, förutom att jag har vart upp och käkat lite, så det är nog bra att försöka vända om det...
Sysselsätter mig med att hitta massa saker som jag vill haaaa, ska nog skriva mig en önskelista på julklappar och ge till mamma.
Fast jag hittar bara saker som jag vet att jag inte kommer få, men men önsketänka går ju alltid bra..
Mmm, står ju inte på förens julen är här juh. Det går fort må man säga..
Ska nog köpa mig en choklad kalender snart så jag har en i tid....
Fast det slutar ändå alltid med att jag käkar upp all choklad på en gång, hehe ^^
Nu ska jag lyssna musik på spotify och drömma mig vidare bland alla snygga grejjer som finns..


Mina "måste-bara-ha- saker":












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0