Ensam och Ledsen

Fy jag känner mig så ledsen inatt, eller har känt så hela dagen men det har blitt värre nu till kvällen.....
Och ensam känner jag mig också, typ ensamast i världen.
Har bara lust att gråta en massa, men kan ändå inte.
Tycker inte om att vara ensam och orolig, samtidigt som jag bara vill springa och gömma mig..
Så har jag börjat fått tebax mina urinvägsbesvär också...ORKAR INTE!
Blä, vill dra täcket över mig och bara försvinna för ett litet tag, gömma mitt fula face och bara gråta.
Får se om jag lyckas med nån sömn inatt, hoppas det.
Kanske är det bästa att försöka sova bort det här och hoppas att det känns lite bättre sen, men kan juh inte tvinga mig till sömn..
Får väl se hur det går....


Kommentarer
Jack of all Trades

Oerhört många positiva saker jag läste här^^

Och det går tvinga sig till sömns fast man vaknar inte utvilad dagen efter kan jag lova...

Och du har inte ett fult face, jag borde veta =)

Cheer up kid =) hugs

2009-10-25 @ 12:56:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0