BITTERFITTAN BIKTAR SIG...

Min lya ser ut som en krigsplats, fast jag typ städade för 3 dagar sen, mina krukväxter skriker på hjälp fast jag ger dom hur mycket kärlek som helst (inklusive) vatten, jag ser ut som ett rövhål fast jag försöker ser bra ut och jag vaknade för ca en timme sen och är ändå bajstrött fast jag har sovit bort hela fucking dagen!
Kan man må bättre än så här?!
Plus att ångesten ligger där någonstans i bakgrunden och väntar på att få hoppa fram ont anande och skrämma skiten ur mig.
Tog dessutom min medecin för sent idag, så snart blir jag väl spattig eller känner mig "sådär speedad", kanske bara är bra föresten, så får jag nog lyan städad, fast det ska jag få ändå har jag bestämt.
Ska fan storstäda från golv till tak, då har jag iaf något att sysselsätta tankarna med.
Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt på så kort tid..
Tydligen så är jag en slarvmaja, fast jag trodde att jag hade ordning på saker och ting.
Fast iof sig så bor det en busig katt och en pojkvän här nu också, så det är väl inte bara jag som bidrar till det hela antar jag ^^
Dessutom så har jag ännu en sak att oroa mig för, vill inte dela med mig av detaljer, men jag hoppas att det ordnar till sig, visar sig nästa vecka typ... Gör det inte det, så anntar jag att det är som jag tro...

Helgen orkar jag inte skriva någonting om, för det har inte hänt ett skit så det finns inte något att skriva om, än förutom om min tråkiga vardag, så det skippar jag.
Imorrn är det bildterapi igen för min del, känner mig totalt utömd på ideér och saker att prata om just nu, men men that´s life.

Nu ska jag nog sätta igång med städningen innan man ska gå och lägga sig igen.

Bye!


Kommentarer
JHNA SUGARFUCK

Svar: Ja, jag vill verkligen ha dem! Saknar pengar dock -.- Och tack.

2009-10-18 @ 19:27:45
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Jack of all Trades

Hm.. Det verkar som om hon har haft en riktigt intressant tid den senaste veckan. Vet dock inte om jag skulle städa när man hamnar där men hjälper det så =)

Men du ska se att det finns en ljusglimt...nånstans har jag hört^^ take care kid

2009-10-18 @ 21:04:01
Cattis

men va fan syrran, nu blir jag så där oroad igen...vad är det du inte kan skriva om? svara NU i min blogg lr sms"

2009-10-19 @ 23:28:38
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0