B-/

Natten har vart lite jobbig, var fortfarande väldigt ledsen med smått ångest och kände mig såå ensam och bortglömd...
Men tack o lov så hade jag en varm viggo som låg på min ena arm och en mjuk, gosig Pixiie på den andra =)
Så jag var ju inte ensam iaf..
Djur är så kloka, skulle inte kunna klara mig utan dom.
Dom känner när man är ledsen/orolig/arg/sjuk.
Det är kärlek utan gränser det ^^

Jag somnade iaf till sist efter mycket tänkande och tårar och var rätt trött och grinig när morgonen kom, men jag tvingade mig upp vid typ 12 för att komma iväg på bildterapin som är väldigt viktig att jag går på..
Har vart en tröttsam dag och riktigt bajsigt väder, känner mig fortfarande sådär ledsen, liten och bortkommen...
Nu kollar jag lite på tv, men funderar på att gå och lägga mig och läsa lite eller något snart, är så trött...
Plus att jag har få en ny Nemi tidning idag, som jag ser fram emot att ta i tur med ^^

Imorgon har jag möte på arenan med ungutveckling för att prata om praktiken, lite nervös men det blir nog bra..
Ska även försöka få i den röda färgen i håret och hoppas på det bästa...

Nu ska jag ta mig ännu en god muffin med minchoklad och kokos som jag bakade igår *göttans* =)
Och sjunka ner i soffan med Pixiie, hoppas att det är något roligt på tv som man kan titta på och få skratta lite..

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0