Julhelgen

Julen är här.... Nä just ja den är ju över nu.
Fort gick det, swisch sa det och borta var den.
Men den var jättebra.

På julaftons morgonen så var vi (jag och syrran) först hem till mamma.
Åt mysig frukost med varmchoklad och goda smörgåsar och delade ut paket.
Fick bra och fina saker av henne. Bland annat massa soffkuddar som hon hade sytt åt mig, ett par skitsnygga leggings, en coolt lila mössa, ett miniväxthus som jag ska ha på balkongen i sommar och så massa trevliga saker i, två söta änglar i trä m.m.
Vid 13.00 tiden så kom pappa till Falun och hämtade mig och cattis och så for vi till lumsheden där vi firade resten av julafton med hans familj (Xia och Ruqi) och så kom ett par grannar till pappa och var med också under kvällen. Vi åt jätte god mat, skrattade och hade trevligt och öppnade ännu flera presenter ^^
Av pappa och syrran fick jag: en skitsnygg rosa mogonrock som jag fullkomligt älskar, temuggar och söta skålar till, en liten budda staty, kajalpenna, en frän hoodtröja m.m
Ska försöka få upp lite bilder här på några av grejjerna ^^

Juldagen åkte vi hem till falun igen och på kvällen blev det som tradition fest hemma hos cattis och det var jättekul och trevligt det också, drack dock lite för mycket, men men sånt som händer..
Så inväntar man nyåret och hoppas på att det blir ett hejdundrande avslut på 2009 och en fin start av 2010.
Hoppas att ni allesammans också haft en lyckad jul och få ett bra nyår..
Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0