En Snabbis

Ojoj, nu kom vinter på en gång, snö och kyla!
Massa snö rättare sagt!
Kylan tycker jag inget vidare om, men den behövs juh för att snön ska få ligga kvar så okej då,
men inte mer än -10 isfall ^^
Hoppas att den får ligga kvar över jul åtminstone.

Ja, dagarna går och redan nästa vecka är det julafton.
Känns kul och jag har faktist massa julkänslor detta år, vilket jag tycker är super härligt.
Blir till att fira hemma hos pappa i Lumsheden och det blir nog mysigt, fast först på morgonen ska vi hem till mamma och fira lite.
Sen kommer pappa och hämtar oss på förmiddagen nån gång och så stannar vi där tills juldagen...


Idag kommer faktist pappa och hälsar på lite, ska bjuda på fika hemma hos mig.
Blir jul kladdkaka som jag ska göra, med grädde till.
Mamma, Nicke och syrran kommer nog också så det blir nog trevlans =)
Nu ska jag ta och vila lite sen blir det väl att ta och knalla hemåt härifrån Järnet till H-gårn o fixa lite inför fikabjudningen...

Ha en bra dag everyone!


Kommentarer
Cattiz

tack för fikat idag syrran, det var riktigt gott:)

2009-12-16 @ 18:13:19
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Jack of all Trades

DAMN!!! Jag missade julgodiset!! Jaja, bara hoppas att jag hinner träffa dig en gång till innan året tar slut... jag kan vilken dag som helst... som vanligt^^

You'd make a terriffic Christmasgift!! xD

hugs //Jack in the box

2009-12-17 @ 16:42:36
Mia (bad kidney)

Jack in the box:

Man kan juh faktist baka julgodis och bakverk efter jul också ^^

Får se om vi hinner ta o styra upp något innan nyår, annars kansk vi kan ta´t under januari..

Hoppas du får en bra jul!

2009-12-19 @ 19:47:31
Anonym

syrran:

Varsågod ^^, fast kladdkakan kunde blitt bättre. Men blir väl fler gånger.

2009-12-19 @ 19:48:45
Jack of all Teades

Jo det kan man ju göra. Att baka går göra året om.

Och ja, får se om du har tid innan nyår. I annat fall finns ju hela 2010^^

Hoppas att du får en bra jul du med =) warm hugs from a cold person//Jack Trades

2009-12-20 @ 18:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0