-En kort Klagosång i Natten-

Här sitter jag vaken i natten och funderar...
Klockan är bara sissodär 04:18.
Men jag är inte trött och anledningen till det är väl att jag i stort sett gått i ide i 2 dagar, nästan sovit konstant.
Förstår inte vad det är med mig när jag är så trött och orkeslös, men det är väl en del av depressionen som gör sig påmind antar jag.
Plus att jag juh fått till baka mina problem med urinvägarna som är rent fördjävligt.
Har haft pissont i huvudet också hur länge som helst så det har väl en bidragande orsak till det hela också...
men nu sitter jag alltså här.
Ute är det fullmåne och frosten glimmar i ljuset.
Så vackert och mysigt, tänker ta mig en liten morgonprommenad snart, men man lär juh klä på sig ordentligt för det är frostbitet och redigt kallt ute.
Fast först så ska jag kolla på american dad som är på 3:an strax, efter den kusliga japanska skräckfilmen som visas nu (ringu serien)
Ska ta och avrunda så att jag inte missar det, men ha det bra allesammans!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0