Mia Goes Supernatural



Jag har fallit dit igen...
Trodde inte att jag skulle bli beroende av någon mer tv-serie, men ack så fel jag hade och glad är jag för det ^^
Visst, det är ju ingen superny serie som jag har lagt till mig som lasst, den har funnits ett par år.
Det är supernatural jag pratar om.
Nicke har laddat ner 4 sesonger  och vi sitter som fastklistrade framför det på nätterna ^^
Fast nicke har redan dett klart alla dom avsnitten, men han tycker att det är så bra så han kolla igen och för att vänta in mig så vi kan börja kolla på den nyaste sesongen tillsammans sen..
För tillfället är vi inne på avsnitt 4, sessong 2 (tror jag att det är)
Riktigt bra serie iaf kan jag ju säga, handlar ju om övernaturliga grejjer =)
2 coola killar som jagar spöken, lite som en modern version av ghost busters ^^
Kan rekomendera den serien om ni gillar sånt...

På tal om serier om övernaturliga/paranormala saker så kan jag även rekomendera några dokumentär serier som man kan kolla in på bland annat NinjaVideo.net
GhostHunters/GhostHunters International och Monster Quest heter dom bl.a.

GhostHunter/ GhostHunters International handlar om ett team som åker runt till hemsökta platser och samlar in bevis och sånt och försöker utreda ställena (väldigt intressant) Dom är mer åt det vetenskapliga hållet, lite anorlunda från tex Haunted Hose då dom har medium och sånt med sig.

Monster Quest handlar om olika kända myter, historier och sånt om monster/övernaturliga saker typ.
 Som finns runt om i världen. tex big foot
Dom interjuvar folk som säger sig ha stött på olika slags "monster"
Och så provar dom lite olika teorier på saker och ting. m.m

Kolla in: (http://www.ninjavideo.net/cat/986)


Ja, jag vet inte riktig vad jag ska skriva mer i detta inlägg så det får väl räcka så här för idag...


See ya soon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0