En Blöt Tisdag

Ännu en dag till ända, mörkt utanför fönstren och som vanligt får jag inspiration till att göra saker då...
Fast för tillfället känner jag mig lite vissen, så jäklans trött, vart det i flera dagar nu.
Har velat göra en massa saker men inte haft någon energi och ork.
Hoppas att man inte håller på att bli sjuk eller nått =/
Fast jag misstänker att det bara är pga av ovädret, är ju extremt känslig för nederbörd och oväder...
Hamnade ju mitt i blåsten och regnet idag när jag skulle på bildterapin, som för övrigt gick jättebra.
Var mest "introduktion" eftersom det var första gången som jag var där, men jag fick måla lite också.
Blir nog så att jag ska dit en gång i veckan om allt går enligt planerna, men tebax till ämnet nu.
Jo, det hade regnat så mycket ute så det var översvämnigar lite här o var och så visade det sig att jag tagit mina dåliga skor, eller jag hade inga andra rättare sagt.
Så dom började ju läcka in vatten på en gån, så jag var massa blöt om fötterna när jag kom fram till psyk, fick trippa omkring där barfota.
Men det var ganska skönt att vädra fötterna lite också ^^
På hemvägen tog jag en kopp te "to go" så att säga, som plåster på såren =)
Var mysigt att gå och dricka varmt te i det frysliga vädret ^^
Gott var det också..
Te, det är grejjer det.
Fast jag dricker nästan bara grönt te av olika smaksorter nu för tiden, nyttigt, gott och bra =)
Grönt te mango, grönt te citron och grönt te med passionsfrukt är mina favoriter hitills.

Hmm, imorrn är det Onsdag igen.
Veckorna rullar på, måste försöka få lite bättre rutiner på dagarna, men svårt när man är nattmänniska juh...
Jaja, nu ska jag fortsätta surfa runt lite på nätet och se om det dyker upp något roligt och spännande.

Natti natti Folks!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0